Vaš Hyundai

Gdje mogu pronaći aktualne Hyundai novosti?

Redovito ažuriramo informacije o događajima i novostima iz Hyundai svijeta. Sve aktualne Hyundai novosti možete pregledati ovdje. 

Koje sve informacije mogu pronaći na web stranicama?

Na službenim Hyundai web stranicama za područje Republike Hrvatske možete pronaći informacije o modelima Hyundai vozila, Hyundai uslugama, novostima, akcijskim pogodnostima te informacije o ovlaštenim prodajnim i servisnim Hyundai partnerima.

Službena stranica

Kako se mogu obratiti poduzeću Hyundai?

Kako biste se obratili poduzeću Hyundai u Republici Hrvatskoj, koristite sljedeće kontakt podatke:
Hyundai Hrvatska d.o.o.
Ljubljanska avenija 4C
10090 Jankomir, Grad Zagreb
Republika Hrvatska
Tel. +385 1 6461 100
Fax. + 385 1 6461 140
e-mail: korisnici@hyundai.hr

Kupnja vozila

Kako mogu dogovoriti probnu vožnju?

Probnu vožnju vozila Hyundai možete dogovoriti s našim prodavačima putem kontakt forme na ovoj poveznici.

 

Gdje mogu pronaći informacije o načinima financiranja ili leasingu prilikom kupnje novog Hyundai vozila?

Sve aktualne informacije vezane uz posebne pogodnosti i načine financiranja možete saznati u našem prodajnom salonu ili putem kontakt forme na ovoj poveznici. 

Tražim informacije o opremi Hyundai vozila i njihovim značajkama, gdje ih mogu pronaći?

Na ovoj poveznici možete pronaći informacije o svim aktualnim Hyundai modelima, njihovim značajkama, opremi i razinama opreme, cijenama, kao i fotografije unutrašnjosti i vanjskog izgleda Hyundai vozila.

Gdje mogu saznati cijene Hyundai automobila?

Informativne cijene vozila možete saznati na kartici Cjenici, u izborniku pri vrhu početne stranice, nakon odabira željenog modela vozila. Za točan izračun cijene željenog Hyundai vozila kontaktirajte naš odjel prodaje  putem mail adrese hyundai@inej.hr

Održavanje i popravak

Koliko često trebam servisirati svoj Hyundai?

Servisni interval za Vaš Hyundai ovisi o modelu vozila kojeg posjedujete. Napominjemo da je potrebno pridržavati se Hyundai vremenskog intervala servisiranja, koji se primjenjuje na sva nova vozila, kako biste zadržali trostruko petogodišnje jamstvo (i 12-godišnje jamstvo na prohrđavanje). Detaljnije informacije možete potražiti u Uputama za uporabu Vašeg vozila ili se obratite našem servisu.

Koje su prednosti korištenja originalnih Hyundai dijelova?

Hyundai originalni rezervni dijelovi dizajnirani su i osmišljeni kako bi se poboljšao izgled i sposobnosti naših vozila, a radi svoje precizne izrade savršeno pristaju svakom Hyundai modelu. Originalni dijelovi slijede stroge inženjerske standarde koje je definirao niz naših stručnjaka. Visoko kvalitetni materijali i stroga posvećenost detaljima osiguravaju da naši dijelovi zadovoljavaju stroge proizvodne standarde kojih se držimo kod proizvodnje svih naših proizvoda.

Koja je cijena usluga servisiranja Hyundai vozila?

Troškovi servisiranja mogu odstupati jer su ovlašteni Hyundai servisni partneri nezavisni u svojem poslovanju i stoga samostalno određuju cijene svojih usluga. Preporučujemo Vam da se obratite ovlaštenom servisnom partneru koji će Vam dati približan izračun troškova.

Propustio sam jedan od servisa. Što to znači?

Razgovarajte s Vašim Hyundai servisnim partnerom o propuštenim servisima jer nedolazak na servise može utjecati na jamstvo Vašeg vozila. Važno je vratiti se propisanom intervalu servisiranja u najkraćem mogućem roku.

Koja je odgovarajuća vrsta ulja za moje vozilo?

Odgovarajuća vrsta ulja za Vaše vozilo ovisi o modelu i starosti Vašega Hyundai vozila. Pogledajte vlasnički priručnik ili se obratite svom Hyundai servisnom partneru kako biste saznali željene informacije.

Koliko često trebam servisirati klima–uređaj?

Učestalost servisiranja klima–uređaja na Vašem Hyundai vozilu ovisi o modelu vozila i njegovoj starosti. Pogledajte vlasnički priručnik ili se obratite Hyundai servisnom partneru kako biste saznali željene informacije.

Posjeduje li Hyundai plan zbrinjavanja akumulatora?

Vaš će Hyundai servisni partner besplatno zbrinuti stari akumulator prilikom kupnje i ugradnje novoga akumulatora.

Promijenili su se podaci o mojem vozilu ili moji kontakt podaci. Kako ću obavijestiti Hyundai?

Važno je Hyundai informirati o promjeni kontakt podataka kako bismo Vas u budućnosti mogli podsjetiti na propisani interval servisa ili o sigurnosnim opozivima i drugim bitnim informacijama. Kako bismo uslijed promjene podataka iste mogli pravovremeno ažurirati, obratite nam se na korisnici@hyundai.hr.

Putujem u inozemstvo Hyundai vozilom. Što mi treba?

Svaka država unutar Europske unije ima drugačije prometne propise, zakone i pravilnike. Kako biste saznali najnovije informacije, obratite se automobilskom savezu dotične države prije putovanja. Sve što biste mogli zatrebati prilikom vožnje u inozemstvu — poput kompleta žarulja, sigurnosnog trokuta i kutija prve pomoći — možete kupiti u našem prodajnom salonu.

Moje je Hyundai vozilo ukradeno. Kako mi Hyundai može pomoći?

Ako je Vaše vozilo ukradeno, prvo se obratite policiji, a zatim se obratite svojoj osiguravajućoj kući.

Homologacija

Što je COC (Certificate of Conformity) ili EEC i kako ga mogu dobiti?

COC obrazac (Certificate of conformity) se koristi u postupku izvoza rabljenog vozila iz RH u neku od zemalja Europske unije.
Prije izdavanja COC obrasca potrebno je, prema broju šasije vozila, izvršiti provjeru mogućnosti putem e-mail adrese homologacija@hyundai.hr
Za izdavanje COC-a potrebno je ispuniti Zahtjev za izdavanje potvrde proizvođača

Uz navedeno je potrebno priložiti određene dokumente navedene u zahtjevu.

Što je Izjava o sukladnosti?

Izjava o sukladnosti je dokument koji potvrđuje sukladnost vozila u odnosu prema postavljenim homologacijskim kriterijima. Koristi se u postupku registracije novog vozila kupljenog u RH. Izjavu o sukladnosti izdaje ovlašteni zastupnik ili uvoznik vozila u RH, na osnovu ovlaštenja dodijeljenog od strane Državnog zavoda za mjeriteljstvo.

Kako dobiti Potvrdu proizvođača?

Potvrda proizvođača koristi se u postupku unosa rabljenog vozila u RH.
Prije izdavanja Potvrde proizvođača potrebno je, prema broju šasije vozila, izvršiti provjeru mogućnosti putem e-mail adrese homologacija@hyundai.hr
Za izdavanje Potvrde proizvođača potrebno je ispuniti zahtjev, kopiju inozemne prometne dozvole, potvrdu o izvršenoj uplati.
Propisanim homologacijskim kriterijima (min EURO III) udovoljavaju osobna vozila proizvedena nakon 01.01.2001. godine.

Jedinstveno Hyundai Mobilno jamstvo

Što podrazumijeva 5 godina trostrukog jamstva?

Od proizvodnje do prodajnog salona i dalje, naša posvećenost i povjerenje u vrhunsku kvalitetu Hyundai vozila omogućila nam je da kupcima Hyundai vozila ponudimo jedinstveni jamstveni paket. Trostruko petogodišnje jamstvo omogućuje vlasnicima novih Hyundai vozila dugogodišnju bezbrižnu vožnju. Detaljnije o trostrukom petogodišnjem jamstvu možete pronaći ovdje.

Zašto trebam redovito obavljati servisni pregled vozila?

Savjetujemo redovno održavanje u skladu s preporukama proizvođača u ovlaštenoj servisnoj mreži. Preventivni pregledi obuhvaćaju provjeru najvažnijih područja vozila. Našem stručnom servisnom osoblju omogućit će da uoče bilo koji potencijalni problem, a vlasnicima Hyundai vozila sigurnu i bezbrižnu vožnju te uživanje u punom trajanju jamstva (5 godina općeg jamstva/12 godina jamstva na prohrđavanje).

Imam kvar na svom Hyundai vozilu. Je li navedeni kvar obuhvaćen jamstvom?

To ovisi o vrsti kvara. Ovlašteni Hyundai servisni partner savjetovat će Vas o daljnjim koracima koji će uključivati i pregled Vašega vozila.

Kupio sam uvezeno Hyundai vozilo. Na koji način ću registrirati vozilo u Republici Hrvatskoj kako bih ostvario jamstvena prava?

Ako ste kupili vozilo u drugoj državi EU-a, tada jamstvo vrijedi i na području Republike Hrvatske. Ako ste vozilo kupili u državi koja nije članica EU-a, vozilo nije obuhvaćeno jamstvom kada se upotrebljava na području Republike Hrvatske.

Kako mogu platiti Hyundai mobilno jamstvo?

Hyundai mobilno jamstvo je besplatno za sva vozila do 5 godina starosti, neovisno o prijeđenoj kilometraži, ukoliko vozilo održavate u ovlaštenim Hyundai servisima.