Hyundai Motor je 35. najvrjedniji svjetski brand prema najnovijim rezultatima Interbranda.Hyundai Motor je 35. najvrjedniji svjetski brand prema najnovijim rezultatima Interbranda.

Interbrandova lista najvrijednijih brandova 2016.

06.10.2016. - Novosti

Hyundai Motor je 35. najvrjedniji svjetski brand prema najnovijim rezultatima Interbranda. Unatoč još jednoj izazovnoj godini u automobilskoj industriji, globalna vrijednost Hyundai branda porasla je za 11.1% u odnosu na 2015. godinu. Hyundai Motor etablirao se među top 10 brandova automobilske industrije, a prema posljednjim rezultatima šesti je automobilski brand po vrijednosti.

Ostvarenju ukupne globalne prodaje od 5 milijuna vozila i povećanju vrijednosti branda, pomoglo je, između ostalog, lansiranje Tucsona, jačanje premium branda Genesis, uvođenje na tržište IONIQ-a, prvog modela dostupnog s tri električne interpretacije, kao i razvoj N branda inspiriranog trkaćim vozilima Hyundai Motorsporta, a predstavljenog na Paris Motor Show-u.

Fokusirajući se na inovacije, nagrađivana dizajnerska rješenja i povezanost s kupcima, Hyundai teži poboljšanju njihova krajnjeg zadovoljstva. Jedinstvenim, u industriji vodećim, 5-godišnjim jamstvom bez ograničenja kilometraže, Hyundai cilja postati najpouzdanijim brandom u automobilskoj industriji

Pročitajte još

Proljeće je stiglo! Jeste li sigurni da je vaš Hyundai spreman za bezbrižne izlete u prirodi nakon hladnih zimskih mjeseci? Zgrabite priliku i pridružite se Hyundai Proljetnoj servisnoj akciji!

Hyundai Proljetna servisna akcija

Proljeće je stiglo! Jeste li sigurni da je vaš Hyundai spreman za bezbrižne izlete u prirodi nakon hladnih zimskih mjeseci?...
Ohladite se uz Hyundai Ljetnu servisnu akciju i pregledajte svog limenog ljubimca!

Hyundai Ljetna Servisna Akcija

Ohladite se uz Hyundai Ljetnu servisnu akciju i pregledajte svog limenog ljubimca! Bilo da ste već prevalili ljetni put ili...
Hyundai Hrvatska i Gruntek udružili snage za pomoć štićenicima Dječjeg doma Lekenik

Hyundai Hrvatska i Gruntek udružili snage za pomoć štićenicima Dječjeg doma Lekenik

Hyundai Hrvatska odlučio je razveseliti štićenike Dječjeg sela Lekenik paketom koji uključuje 20 tjednih dostava, s prosječno 100 kilograma svježeg...