- Hyundai Motorsport je spreman za više pobjeda na rallyjima i borbu za naslov vozača dok se tim priprema za svoju 11. sezonu u FIA World Rally Championship (WRC)
- Hyundai Shell Mobis World Rally Team ulazi u godinu s pojačanim sastavom vozača, uključujući povratak bivših svjetskih prvaka WRC-a Otta Tänaka i Martina Järveoja.
- Očekuje se da Hyundai i20 N Rally1 Hybrid nadogradnje ključnih dijelova pruže poboljšanje u vidu pouzdanosti i performansi na početku treće sezone natjecanja.
Alzenau, Njemačka
16. siječnja 2024. – Hyundai Motorsport spreman je boriti se za naslov vozača u 2024. u njihovoj jedanaestoj godini natjecanja u FIA World Rally Championship (WRC). S pojačanim sastavom vozača i nadogradnjama Hyundai i20 N Rally1 Hybrid, tim cilja osigurati više pobjeda i bodova tijekom predstojeće sezone.
Tijekom prve dvije godine hibridne ere WRC-a, Hyundai Shell Mobis World Rally Team ostvario je 7 pobjeda i 13 postolja. Unatoč tom uspjehu, naslov prvaka za dlaku je izmaknuo južnokorejskom proizvođaču. Međutim, tim vidi 2024. kao izvrsnu priliku da potencijalno osvoji svoj prvi naslov vozača.
Dva tima koja se natječu ponijeti krunu kući za Hyundai Motorsport bit će Thierry Neuville i Martijn Wydaeghe (#11) te Ott Tänak i Martin Järveoja (#8). Oba para će sudjelovati u punom programu tijekom 2024. godine. Neuville je s timom od njegove debitantske sezone WRC-a 2014. i odigrao je ključnu ulogu u osvajanju naslova ovog popularnog proizvođača od strane Hyundai Motorsport u 2019. i 2020. godini. Tänak i Järveoja bili su također dio uspješne tima 2020. i vraćaju se u Hyundai Shell Mobis World Rally Team nakon jedne godine provedene drugdje.
Podršku Neuvilleu i Tänaku u izazovima tijekom borbe za mjesto prvaka pružit će tri tima koji dijele timski treći ulaz: Dani Sordo/Cándido Carrera (#6), Esapekka Lappi/Janne Ferm (#4) i Andreas Mikkelsen/Torstein Eriksen (#9). Odgovornosti će biti podijeljene temeljem podloge rallyja, omogućavajući svakom vozaču sudjelovanje na događanjima koja imaju povoljan profil za njihov stil vožnje. Cilj ovih iskusnih ekipa bit će natjecati se za postolja i uzeti bodove od najbližih suparnika Neuvillea i Tänaka.
Češće pobjede u rally utrkama ključni je cilj za Hyundai Motorsport u 2024. godini. Kako bi to postigli, tim prepoznaje pouzdanost i zahtjevnost kao dva ključna prostora za pobljšanje za Hyundai i20 N Rally1 Hybrid. Tijekom predsezone, ta su područja razvijena i unaprijeđena kako bi se povećala konkurentnost automobila.
I dok je uspjeh u 2024. prioritet za Hyundai Motorsport, tim smješten u Alzenau također gleda optimistično i prema budućnosti. Tim vidi predstojeću sezonu kao još jedan važan korak prema cilju za 2025. i 2026. godinu – postati proizvođačem kojeg treba pobijediti u WRC-u.
Također, 2024. je važna godina za Hyundai Motorsport i njegov odnos s tehničkim partnerom i sponzorom naslova – Shell, budući da oba brenda slave deset godina strateškog partnerstva. Tijekom proteklog desetljeća, Shell je podržavao tim kroz nekoliko iteracija tehničkih propisa, uključujući neke od najnaprednijih automobila ikada viđenih na rally stazama WRC-a. Ovi inovativni rally automobili i njihovo sudjelovanje u WRC-u bili su ključna platforma za promociju Hyundaijevih cestovnih automobila i tehnološkog vodstva Shella u razvoju Shell Helixa koji pruža vrhunske performanse motora u ekstremnim uvjetima rallyja i na cesti. Otkako je tim debitirao u sezoni 2014. godine, auto moto sport operacije i dalje inspiriraju visokoučinkovita N brand vozila tvrtke danas i u budućnosti.
Cyril Abiteboul izjavio je: “Ove godine želimo ciljati češće pobjede, koje se nadamo postići s osvježenim sastavom vozača i poboljšanim Hyundai i20 N Rally1 Hybridom. Također, s obzirom na prirodu sezone 2024., vjerujemo da možemo boriti se za naslov vozača. Ott je imao nedovršen posao s timom, i kada smo počeli razgovarati, shvatili smo da postoji međusobni interes da ga dovršimo. Uz Thierryja, imamo dva vozača sposobna osvojiti krunu. U našem trećem automobilu željeli smo nagraditi ekipe koje smatramo da zaslužuju priliku, jer su sva tri pokazala lojalnost timu, kao i impresivnu brzinu i sposobnost tijekom proteklih godina. Dovođenje talenata iz nekoliko područja, poput novih inženjera, mehaničara, osoblja za vrijeme i sport, također jača ukupni tim dok nastojimo napredovati ove godine. Uspjeh u 2024. bit će naš fokus i uvjereni smo da imamo sve na svom mjestu da to bude stvarnost. Osim toga, imamo i plan koji gleda prema 2025. i 2026. koji namjeravamo provesti.”
Thierry Neuville rekao je: “Naši ciljevi za 2024. su isti kao i uvijek: želimo biti predvodnici tijekom cijele sezone i boriti se za naslove. To će svakako biti teško i morat ćemo dobro nastupiti na svakom rallyju kako bismo to ostvarili, ali učinit ćemo sve što možemo kako bismo se izborili za prvo mjesto. Imamo vrlo snažan sastav ove godine i to će nam definitivno pomoći u borbi do pobjede i postolja kako bismo imali uspješnu sezonu. Reorganizacija tima također bi nas trebala držati u pozitivnom smjeru. Naš prvi cilj bit će snažan početak na Rallye Monte-Carlo, događanju na kojem smo bili konkurentni prije i mnogo puta završili na postolju u prošlosti.”
Ott Tänak izjavio je: “Jako sam uzbuđen i motiviran što sam se vratio s Hyundai Motorsport. Vidim veliko uzbuđenje u timu i očito postoji kolektivni trud da se postigne i provozi snažna sezona. Sezonu počinjemo s okretanjem novog lista i sve će biti u našim rukama da počnemo graditi jaku sezonu. Naravno, cilj nam je osvojiti naslov, a isto tako i timu, tako da smo na početku uzbudljive godine.”
Dani Sordo rekao je: “Jako sam sretan zbog svog povratka u tim jedanaestoj sezoni 2024. Volim se natjecati i boriti protiv najboljih vozača na svijetu, pa je motivacija za nastavak na najvišoj razini definitivno prisutna. Još uvijek osjećam uzbuđenje u trenutku kada stignem do kraja i vidim svoje vrijeme. Mislim da imamo vrlo snažan sastav vozača ove godine koji može donijeti uspjeh tima. Svaki vozač ima puno iskustva te sada imamo i automobil u kojem možemo postići dobre rezultate. Moj cilj je biti konkurentan na svakom rallyju na kojem sudjelujem i pomoći timu – i mojim suvozačima – u borbi za naslove.”
Esapekka Lappi izjavio je: “Natjecanjem u trećem automobilu s još dva tima, naš je glavni cilj podržati Thierryja i Otta u njihovom izazovu za naslov vozača i pomoći timu u borbi za naslov proizvođača. Međutim, to nas ne sprječava da idemo po pobjede, stoga ćemo se truditi završiti što je moguće bolje na svakom rallyju. Sve nam je bilo novo prošle godine, pa pomaže što sada dobro poznajemo tim i automobil. Tijekom 2023. također smo uspjeli razviti automobil u smjeru koji odgovara mom stilu vožnje, kao i učiniti ga bržim. Sve skupa, očekujem da će sve biti puno prirodnije ove sezone i da ćemo biti konkurentniji u 2024. godini.”
Andreas Mikkelsen rekao je: “Posljednjih nekoliko godina borili smo se za povratak u Rally1, pa sam vrlo zahvalan što imam priliku natjecati se protiv velikih igrača u najvišoj kategoriji za Hyundai Motorsport u 2024. Tu su neka poznata lica iz vremena kada sam bio ranije u timu, ali i puno novih ljudi i novog menadžmenta koje gura stvari naprijed. Za nas je jasno da je naša uloga pomoći i Thierryju i Ottu da osvoje naslov vozača. Dobro nastupanje na svakom rallyju i uzimanje bodova njihovim suparnicima razlog je zašto smo ovdje. Završiti prije tih dečkiju uvijek će biti teško, ali tome ću stremiti.”
Podjeli na društvenim mrežama: