Hyundai je i ove godine rangiran kao jedan od najcjenjenijih brandova na svijetu prema najnovijim ljestvicama koje je objavio globalni Interbrand.
Rast od 3% koji je počeo 2017. godine i rekordna vrijednost od 13,5 milijardi američkih dolara rezultat je koji uspješno svrstava tvrtku u top 40 najboljih globalnih brandova već četvrtu godinu zaredom.
„Hyundai Motors je inovativan i kreativan brand koji se neprekidno razvija i radi na novim funkcijama vozila koje naši kupci žele, pružajući im besprijekorna automobilska iskustva i zaista smo oduševljeni kada se cijele godine povećava vrijednost tvrtke”, rekao je Wonhong Cho, voditelj marketinga.
Naš cilj je fokus na razvoju tehnoloških inovacija kako bi se ubrzalo postizanje buduće vizije mobilnosti tvrtke, u kombinaciji sa strateškim ulaganjima u buduće tehnologije kao što su elektrifikacija, pametni automobili, roboti i umjetna inteligencija te svi novi načini vožnje u budućnosti.
Podjeli na društvenim mrežama: